Garantie & Geschillen

Als consument heeft u recht op de wettelijke garantie van het land waarin u woont. Indien een van de regels in onze voorwaarden afwijkt van uw garantierechten en deze in uw nadeel is, dan geldt die regel niet. In plaats daarvan geldt de wet van het land waarin u woont.

  1. Onder de wettelijke garantie mag u van ons verwachten dat het product:

    1.1 Vrij is van gebreken op het moment van levering;

    1.2 Voldoet aan wat is overeengekomen en aan hetgeen vermeld staat in ons aanbod;

    1.3 De eigenschappen bezit die noodzakelijk zijn voor normaal gebruik van het product.

Indien een door ons geleverd product toch een gebrek vertoont of op een andere manier niet voldoet aan de wettelijke garantie, verzoeken wij u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te melden bij onze klantenservice.

Om ons in staat te stellen het probleem snel op te lossen, vragen wij u het volgende:

  1. Duidelijk aan te geven wat er mis is met het product;

  2. Foto’s van het product bij te voegen waarop het defect en de algehele staat van het product goed zichtbaar zijn.

Wij zullen vervolgens het product beoordelen en u informeren over de verdere stappen. In geval van een gegronde claim onder de garantie, zullen wij u de aankoopprijs terugbetalen.